Sovmorgon

Börjar tio över nio, som vanligt på onsdagar. :D Yey, och jag ska väl snart börja göra mig i ordning, eller varför? Haha, är lite udda att jag.. nej men aja.
Glömde jag att säga att igår efter skolan så var jag med Julia, Camilla, Simon och Viktor? Vi hade ganska kul tycker jag. Vi var nere i hollywood i en lekpark och "lekte" som små fem åringar igen. Vad söta vi måste ha varit... typ. Sen så när vi gick där ifrån så kom Camilla på att hon hade glömt sin väska, med busskort och allt där, och hon blev jätte orolig och Julia fick cykla tillbaka för att kolla om väskan var kvar. Alla ba: Men ta det lugnt, ingen snor nere i en lkepark i hollywood. Men Camilla trodde inte på oss, vilket hon borde ha gjort, eftersom den låg kvar med allt där i... Jo jag glömde visst säga det. :d
Nej, nu känner ag för att stretcha,! I D A


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0