hosta

Nu har jag åkt på den där jäkla hostan, irrterande va? Nej, jälöa irriterande. Men bara den har försvunnit tills jag åker till bohuslän så kommer det nog funka. Annars får det ta och funka i alla fall. ;)
Vet ni vad jag har tänkt på? Man måste göra något himla speciellt för att få besökare. Och om man ska köra på den hära bitchiga bloggen blir man en kissie wannabe enligt alla, och en fotoblogg är ganska svårt att ha när man är tre stycken på en blogg och bara en av dom har en systemkamera. Simon har system kameran, jag har photoshp, och Julia har... jag vet inte vad hon har, men det skulle vara bra om hon hade illustrator, för vi skulle ju kunna bli mega bra tillsammans då! Hon illustrerat, Simon fotar och jag photoshopar! Då skulle vi bli värsta fetaste braiga foto och illustronbloggen. Naijs, säger jag bara i så fall. För jag har ju en kamera, dessvärre ongen systemkamera, men bilderna jag lägger upp har jag tagit med en digitalkamera som har makro. ;)
Men bilder från igår på Stinsen:


Barnglasögonen :D






Simon storhandlade ;)


Slampstövlarna :p


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0