Hemmadisco

Glömde jag säga det? Haha, ah det gjorde jag.
Igår, så städade jag typ lite - vet inte varför, jag börjar bli ganska läskig - men i alla fall, så hade jag på en gammal skiva från 2006, och då kom Lisa upp, när jag lyssnade på glassigt. :p Så då började vi dansa en massa, jätte länge. Så det blev vårat egna disco. :D Jag bytte kläder till en glittrig "tunika" från USA. Sen sminkade lisa mig lite kul :D
Nu ska jag väl försöka städa det lilla jag inte hann med igår. Men jag känner lite att jag äger lite, för jag har äntligen städat toan. Jo, jag vet, är lite äcklig :S Men jag hatar att städa toan, det värsta som finns typ. Och min syrra tycker att det är unnu äckligare än vad jag tycker. Och det är vi som får städa på övervånningen eftersom det bara är vi som är här. Då kanske ni förstår hur det brukar se ut. Okej, nu säger jag inte att toan ser ut som ett skabbigt ställe, men jag är lite stolt att jag städade den, och jag la till och med in en matta :p Sen ska ajg bara dammsuga mitt rum, hallen(igen för typ tredje gången), data rummet. Garderoben och toan fixade jag igår, och Lisas rum skiter jag väl i.

Nu får ni en av låtarna vi spelade igår. Ni har hört den säkert :D Glassigt


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0