Har dansat

Nu har jag dansta, duschat, tittar på tv och sitter och chattar med Camilla på mitt nya uppdaterade msn, gillar i och för sig inte att få nytt msn. Det är läskigt :s men jag överlever i alla fall.
På dansen börjare vi med dansen till Julshowen vilket var riktigt kul och riktigt svårt eftersom vi har feta svåra steg. Eller nej, dom är egentligen inte så svåra, men sen går det ju så jääkla snabbt så man knappt hinner med. Ibland gick det helt och okej, men för det mesta åt helvete, men kul var det. :D
Har jag glömt säga att den.. få se, första tror jag så åker jag och Simon ner till bohuslän. Trevligt va? :D Extra när vi kommer vara ledig hela fredagen från skolan för att få ha lite skoj. Vi åker på torsdag eftermiddagen vid typ 4, halv 5 och kommer komma fram någon på natten. :D Ska bli trevligt tycker jag. Och jag vet att Simpe Dimpe också tycker det. :D<3 So long, I D A


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0