Everything is beatuful

Godmorgon -.-! Haha, jag kunde ha fått gått upp åtta men min bästevän är så snäll och väckte mig me ett sms. Tack julia!<3 Hah, nej jag är för den delen inte sur på dig Julia, :p att gå upp halv sju är ju mycket bättre. :s
Nu har jag mer tid att fixa mig, men juste, jag behöver ju knappast göra så mycket (jag är redan perfekt!)
Haha, förlåt för den dåliga kommentaren, men det lät verkligen som om man skulle säga så där, men egentligen skulle jag säga "jag behöver knappast göra så mycket eftersom vi bara ska oreigentera ute i skogen och då behöver man knappast likna en skönhetsdrottning, utan mer en skogstruk. Förlåt, ni tycker kanske jag är rasistisk för det där ordet, men försvarar mig och säger att alla i skolan säger skogsturk och jag kan inte låta bli då! :D
Hoppas ni förlåter mig, annars får jag väl överleva. >:D
Har ätit frukost för en stund sedan. Mamma fick tvinga ner mig till bordet - -, För jag ville äta med Lisa, men mamma ba: Nu står det ju framdukat!
Jaja, som om jag bryr mig det är ju bara att duka fram, men då sa hon: Men annars äter du inte.
Nej och? Det är väl mitt problem inte mammas, och då sa hon: Kom ner och ät nu!
Så jag fick tralla ner för trappan äta lite sen flyga upp för trappan. Ungefär så gick det till...nästan :p
Nu ska ni få en bild och en låt, låten jag knarkar :D


Gammal bild, sen somras


Kommentarer
Postat av: fanny

fin design :)

kram!

2009-09-23 @ 13:29:42
URL: http://anotherstyle.blogg.se/

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0