Even if the sky is falling down

Whaa! Sista gången me golfen för iår, och jag sänkte mig. *stolt* Ha-ha-ha,! :D Sen dansen gick också bra :D Ha-ha-ha-haaa! :p Okej, lite seriöst skrivande kan man väl försöka med. he, he...he.
Känner att idag har vart en bra dag, en av dom bättre. Börjar få tillbaka kompisar man har tappat på vägen, sänkte mig på golfen, hade riktigt kul me Emma, Sofia, Sammantha, Stefannie och alla dom. Kände att jag inte skrev alla tjejer, men orkade inte. (a) ^^
Även så gick ju dansen ganska bra, jag sög i alla fall inte, och jag hade kul. Hah! :D
Men usch, nu tänkte jag på att snart kommer hela solllentuna få se mitt skolfotor. Hemsk tanke. Aja,
x o x o
I d a




Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0