Dålig uppdatering

Känner att vi är dåliga på att uppdatera. Men det är för att jag har knappt varit hemme, Julia vet jag inte :p och Simon har data förbud. Det ska jag hälsa. Det är därför han inte kommer att skriva på några veckor.
Aja, idag så slutade vi.. öh, jag vet inte med jag och Simon fixade en grej sen åkte han hem till sin mamma och jag gick och mötte upp Julia, Viktor och Camilla. Vi satt ute och typ bara tog det lugnt och Viktor fick en present av mig. :D För jag var så snäll. :p
När jag kom hem skulle jag typ äta och nu sitter jag här och MÅSTE plugga. Jag gjorde aldrig det igår. Haha, vad dålig jag är. :D Men förhöret är imorgon så jag kan liksom inte vänta längre. Vi har typ tre prov och ett förhör inom en vecka. Det suger:S
Uppdaterar senare! <3


Kommentarer
Postat av: Lisa Chen

sv: Tack så mkt! :)

2009-09-15 @ 19:00:09
URL: http://lisachen.blogg.se/

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0