Alla behandlar oss som gudar

Jo det är sant. Jag och Julia is da shit! So fuck you om du säger något annat. Vill hälsa till Juliash att jag alltid kommer älska henne även fast vi bråkar. Det är våran kompised, som jag kom på just nu., :D

Men hur ska jag kunna skriva idag och jag inte har vart hemma på hela dagen. Jag började åtta på morgonen och kom hem halv nio. Så skyll inte på att vi är lata. För v är *host* allt annat en det. Och fan jävli piss, Lisa kom hem, *gråteligråt*. Ni kanske tänker, fan va taskig du är mot din syrra då, jag tänker tur för er som inte har Lisa till syster. ;)
Var även hos en sjukgymnast idag och jag fick massage. Det var naijs och sköönt! :D Behöver föresten inte gå hos en sjukgymnast längre, för jag var så duktig och gjorde avningarna hemma så min rygg är typ inte sne längre. *stolt* :D
Var även i Kista, men det blev inget köpt. :( Synd, för jag älskar kläder... och smileysar, för er som inte har märkt det. :p Gör dom ju hela tiden, hahaha,  min grej liksom :D
Har typ inga nya låtar men ni kan få en låt som jag hörde på Gina tricot idag. Så duktig som jag är så använde jag TrackID för att få veta vad den hette. :D
I d a


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0