Yees, i'm back!

Wow! Jag är tillaka. Jag lever. Seriöst.
Jag ska börja skriva igen nu, när sommarlovet är här. Design, äh, den blir av någon annan dag, :D Freeaky!
Men nu är sommarlovet här och jag ska spöa skiten över alla kaxiga små töntar som går runt och muckar gräl.
När kommer solen föresten? Hööh!
Onsdag=filmkväll
Torsdag, någon som har lust att åka någonstans med mig? Vill inte vara hemma och böga mig. Nej! Får lite upp liten unge som joinar mig.
Hm... spelar golf tre dagar nu.
Snart så åker Simon, lämnar mig här :(
Aja, tröstar mig med kakor, juice och att jag ska åka till Cypern. *snyft* Har inga kakor!
Jag gillar inte ens kakor...
Vendelaskakanskeföljamedpåtorsdag :> *hoppas*
Julia åker ju till sitt andra hemland då ju :< Diss!
Sug och svälj, tevlig helg!



Från och med nu ska jag ta med mig min kamera överallt!
Ida


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0