Vissa förstår inte förän det är försent


Första inlägget för denna blogg och det är jag som skriver, wiie! ^^ Det är ju lilla jag och Julia som äger denna blogg, om någon skulle ha intresse och bry sig.
Vi lever våra tråkiga liv som är lika dom flesta andras. Vi vaknar, vi går till skolan, är med kompis efter skolan, går hem och äter och sedan sover. Hah! Jaja, dom kan vara tråkiga, faktum är att jag inte bryr mig ett dugg! Bara jag har ett liv så funkar det väl, även fast det suger ibland.
Jag har bara ett problem! Hur man skriver blogg inlägg. Min tidigare blogg såg det ungefär ut såhär på varje iblägg: Idag så var skolan normalt tråkig och mlång. osv, osv.
Alltså, jag började nästan alltid inläggen med: idag så var....
Irriterande?! Jag vet, och jag försöker hitta på något annat sätt att börja skriva blogginlägg, denna blev annorluna, eftersom det var första inlägget,. Aja, whatever!
Viktor och Julia är små roliga människor i alla fall. Var med dom efter skolan, eller först bara Julia, men sen så stack vi ut och ringde Viktor. Väl ute så gick vi snabbt ner till centrum. Vi skulle försöka köpa godis med euro. Det gick väl inte så jätte bra, men vi fick tips att det jobbade en jude på grillen och han skulle kunna byta euro till svenka kronor, så vi gick in och fråga, så det gick bra. Haha! Nu fick jag pengar. Glad jag blev. Det påminner mig om att jag ska få min månadspeng. Så nu ska jag få den. :D

I D A

Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0