Vilken tur man kan ha



Hah! Vilken tur jag har då, eller mer vi, men jar är ju än av dem. För vår bildlärare var sjuk, även den andra bildläraren. Och halva klassen har bild sista lektionen och jag var i den gruppen. Yessss! :D Haha, så vi slutade två timmar tidigare. Klockan 1, *glad*
Linda behövde åka och köpa en present till hennes syrra som fyller år idag- Grattis - så  hon fråga om jag kunde följa med till stinsen och köpa en present. Haha, eftersom vi slutade två timmar tidigare än vanligt så följde jag med, och jag skulle få åka på hennes remsa. Men sen så hade hon varken med sin sitt busskort eller remsa så då plankade vi. Det är ju ändå liksom ingen som bryr sig. Det blev ett par hörlurar i present, det är lätt att köpa och hennes syrra hade önskat sig det. Sen köpte Linda en glass på donken och jag fick smaka. Taack så mycket!! ^^<3
Ikväll blir det dansen, *yey*. Street dance, ni vet ;) På danshuet i Sollentuna. Riktigt bra asså. Alla dansar ju typ street dance. Det måste ju vara den vanligaste dansen i Sverige, eller vad tror ni?
Nu ska jag föröska hitta något att äta här hemma,. Äcklig skolmat, åt inte ett skit, inte bra! Jag vet, men hellre hoppa över maten än att äta den där skiten.
Föresten, kom på, att jag kommer typ ALDRIG skriva om skolan, för det händer aldrig något intressant där, varför då skriva om det? :p

I D A

Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0