tre månader

Haha, då blir det filmkväll med Simon, bara Simon då :p Haha, frågade Viktor och Julia också, men Viktor orkade inte för att han skulle vara hemma åtta och då hinner man knappast se en film och Julia ville inte. Men sånt är livet då då :p Man får ta dissar :D Aja whatever, simon och jag ska kolla på skräckfilm, hahah :p Besatt heter den.
Efter skolan så gick jag först hem till Simon eftersom jag hade glömt min mobil där och sen så pkte jag, mamma och Lisa eftersom jag skulle få något i namnsdagspresent, :D Jag fick en stickad tröja från Gina tricot och ett par leggins :D Yey, taackar!!
Sen så  handlade vi på coop och jag och Lisa såg *host* världens godaste grej. Får ni se bilderna :D



Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0