Tråk tråk

Har varit ute me Viktor, Julia, Olivia, Ebba, Anton och en Simon. Simon går visserligen i fyran men han var den coolaste elva åringen jag har träffat. Julia var bara med i början, men sen behövde hon kolla på sin brorsas innebandy match så hon behövde gå vid sju. Vi gick för övrigt runt och skrek lite och trilla i buskar. Ni vet, det vanliga man brukar göra när man är ute. ;)
Tidigare idag var jag även me Simon(bloggaren Simon :p) och vi hade det lite trevligt sådär. :p
Åt en god vanilj yogurth med proviva i. Riktigt smaskens.
Sen när jag kom hem, datan förstås, facebook, lite pea och nu bloggen. :)
Btw, på torsdag´, vid femtiden, så drar jag och Simon, till Bohuslän. Ska väl vara lite mysigt och kul, haha! :D
Men sakna mig inte för länge, vi har antagligen internet och är bara borta till på söndag.
Men bajsa, vi har prov i matten imorgon, franska på onsdag, NO på torsdag, NO på fredag och NO på måndag!! GRRR :@
Massa piss NO som jag suger på. Men min syrra får hjälpa mig (a) Hihih
So long, i d a <3


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0