Ont i huvudet

Aj, har tråkigt nog ont i huvudet, och nu skriver jag första inlägget för dagen vilket är väldigt sent :S Så ingen vill ju läsa en blogg utan nya inlägg. Men hur som helst har vi ändå "helt okej" med besökare. Vi vill ju liksom inte var någon jobbig kändis blogg som bara pratar skit om alla andra bloggar. Fast några fler besökare skulle man inte säga nej till. Eller hur? :D Nej trodde inte det.
Ska snart ner och ta en ipren sen så är jag tvingad till att städa. Bajs -.- Men får väl ta livet som det kommer. Eller nää jag ska bli rebell, yey vad kul.
Har en bra nyhet i alla fall! Galaxen på fredag. Vart? Jag vet inte. Tider? Ingen aning. Men hoppas någon annan gör det. Juste ska inte på deras hemsida och kolla :p


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0