Not that girl


Fotograf: jag såklart :d

Nu sitter jag här igen och har lite tråkigt. Sitter i sängen för er som ville veta. :D Imorgon är det måndag.. igen, hah! Det enda postivia, eller ah, nu kom jag på fler saker :D är positivt tänkade.. ibland :D
Jag får träffa sötisarna, det blir än dag kortare till Bohuslän och England,. Okej, sen kom jag inte på mer. What ever!
Börjar bli lite trött och har ont i huvudet så funderar på att försöka sova, men faktum är att jag inte orkar sova. :S Det är jobbigt. Btw, jag lyckades äta ändå, fast det kändes hemskt för det var en kalv som dom sköt för några dagar sen. Inte ko kalv utan, älg kalv. Asså Bosse jagar i Norrland och då de.. måste dra<3

Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0