I can´t belive it

Ni vet dom dära gångerna då man vet att man ska hålla käften men ändå säger det, eller dom gånger man säger något sen inser att man skulle ha suttit där och varit tyst istället? Det händer mig väldigt ofta, men faktiskt inte idag... Tror jag.
What ever, och nu blev jag jävligt förbannad igen >:o Tydligen gäller det där straffet fortfarande. -.- Om att jag inte får ha mobilen och datan efter nio :@ Varför ska mina föräldrar just vara dom som är äckligt jobbiga med regler. --. *sur*
Men aja.... Ska försöka sova ut inatt. "Hallå? Jag kommer inte lyckas?!"
Skolan imorgon också "KLOCKAN ÅTTA"
Vad fan är det här för värld vi lever i? :O "En pissig -.-"

Har inte många att prata med för tillfället. Ärligt talat, jag har inte ens lust att prata med någon, eller jo lite, men vill helst sjunka in i mig själv. Det lät inte bra på något sätt... tråkigt nog. ".
Får väl gå in på gamla hedliga playahead och checka läget. Btw, lämnar pea när min vip tar slut. Alltså i januari. Måste dra, mamma tvingar mig att lämna tillbaka datan, en HALVTIMME innan!! GRRRR :@

Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0