Hungrig?


Sitter för tillfället och väntar på att äta, inte för att jag är hungrig. Hah!! Är aldrig hungrig och när jag väl är det är det klockan 10 på kvällen och då skiter jag i att äta för man ska tydligen inte äta efter åtta enligt någon så kalladf "expert". HAHA, som dom är experter?! Hur bloir man expert på sånt? Läser en bok om mat, äter olika tider på dygnet för att se hur an mår eller? Hmpf, knappast, dom hittar nog för det mesta på något. :p
Aja, sak samma, jag strunar då i att äta om klockan är efter nio och om man sedan somnar hungrig så vaknar man mätt. Ungefär. :D Här sitter jag och pratar om mat och tror att någon bryr sig. :D Haha, om någon gör det älskar jag den.<3
Aja, har ju vart me simon "typ" hela dan, och vi får se vad som händer. Okej, så menade jag inte utan. Cissi och Daniel äter i alla fall med oss, när vi äter så att säga. Nu ska jag fortsätta me msn, so long! :d

Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0