Heemma

Nu sitter jag hemma i sängen. För er som undrar vart jag har varit så va rja goch Simon i Viby på en liten mysig fest. Först kom vi dit åt, sen kolla vi på tv och när vi skulle gå hem så typ gick vi någon läskigm väg. Fast vi fotade lite me Simons nya system kamera! Grattis Simon för den! :D
Fast alla bilder på mig ser helt mongo ut, så lalala! :D
Har jag glömt säga att jag och Julia har godis förbuds tävling? Vem som klarar av att inte äta godis, chips och sånt så länge som möjligt vinner. Den som förlorar får bjuda på bara tuggummi, men ändå, det är ju något i alla fall.
Nu skickade Simon några bilder han tog på Viktor me kameran och ajg har bara fixat snabb grej i photoshop och nu ska ni få se dom. :D
I D A


Kommentarer
Postat av: lindelll'@

bajs, fula som fan (asså den på dem) annars var det bra:D grattis simon till den nya kameran! :D

2009-09-14 @ 18:24:05

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0