Här sitter jag

Nu har jag pluggat så att jag kan franskan bra. *duktig* Men ska gå igenom dom lite senare. Just för tillfället sitter jag och lyssnar på en konstig låt och kolla på youtube och lite bloggar. Trevligt va? Hm, nja. Lisa ska just till sin fotbollsträning och dom andra är och handlar så blir ensam ett taf, men jag har inte problem med det. Nej gud, nej, det är skönt att vara ensam hemma. Är det bara jag som tycker det? :o Nej trodde väl inte det.
Vet ni, jag kom på att jag kanske ska försöka städa. Jag fattar inte hur jag kom på det. Det är aldrig något jag skulle göra frivilligt, men ändå så kanske jag kommer göra det... Men bara kanske, och om jag gör det tycker jag att jag ska få pengar av mamma ^^<3



I D A

Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0