Guten morgen

God morgon små söta läsare som jag beundrar stort! :D Att läsa våran blogg liksom. Men jag är glad för det. Hinner för den delen att skriva nu på morgonen eftersom vår musiklärare är sjuk. *tur ^^*
Efter skolan idag så ska jag dra till stinsen där jag ska träffa Lisa och mamma. Haha, enda andledningen varför jag åker dit idag med dom är för att jag ska få nya kläder av mamma, som namnsdagspresent. Tack mamma! Inte för att du läser det här... hoppas jag. :p
Ska snart dra till Simon, han ville att jag skulle komma innan. Undra varför.. :D HAHAH
Nej, nu ska jag inte underhålla er längre, slänger in en bild på¨dagens kläder, eller "outfit" som alla bloggare säger, :p Jag är för glad för att kunna vara en seriös bloggare ^^


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0