Godmorgon


    Bild från igår innan dansen

För visst är det torsdag? Jo, det är det ju. Börjar klockan tio  över nio idag, så därför hinner jag blogga lite nu på morgonen. Haha, Julia får börja klockan 08.10 eftersom hon har musik på morgonen, vilket inte jag har. ^^ *skönt*
Ska föresten ladda min ipod så jag kan ha me den och lyssna på i skolan, eftersom vi äntligen får börja göa det. Alla lärare har förbjudit oss att göra det sedan ettan, och nu i sjuan så fick vi. Lite sent tycker jag eftersom typ alla andra sexor förra året fick det men nehe, inte våran.
Har faktiskt redan bytt om. Vet inte riktigt vad som fick mig att göra det, men det spelar ingen roll, för nu kan jag lika gärna ha det på mig och så kan jag ju ta kort. Dagens outfit.
Här kommer den :p


I D A


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0