Fixas och trixas

 

Vet inte om trixas ens är ett ord, men jag bryr mig inte direkt. Men bloggen fixas i alla fall och jag tror att vi inte kommer ha den dära hemska headern särskilt länge. Den var mer som en "jag behöver en headrs snabbt"! Tycker själv att vit bakrund alltid är så tråkigt, ändå blev det de på den här bloggen och rosa... Asså visst, jag älskar rosa, men hallå?! Alla bloggar har typ rosa!! -.- Ändå tog jag den färgen, men den är typ så lätt att använda, ljus och allting. Vi får byra snart, hoppas jag, om man orkar, det gör jag säkert inte,, kanske julia ^^
Jag ska föresten kanske börja tänka på vad jag ska ha på mig nu på dansen, jag kan inte direkt gå dit såhär sexig. Mina leopard pjymasbyxor och en zebrarandig tröja. Kan man bli sexigare eller? Nej jag trodde inte det! :D
Haha, hoppas vi föresten får lära oss något nytt den här gången. Förra veckan fick vi inte ens dansa till rätt låt! Bara för att hennes data dog -.- Vi fick typ bara göra massa situps, men jag tyckte det var kul ändå! :D  Någon som har några tips om vad man ska ha på sig? :D Sist hade jag väl inte det allra bästa för att dansa street, visst dt var skönt att dansa i, men såg mer ut som om jag skulle dansa show. Vad ska alla ni där ute göra dp? :p


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0