Falling down

Här sitter jag och måste plugga.! :o Men vem orkar det? Vi har matte(eller jag för jag ligger fett efter :S ), mattekluring, franska och NO. Blää. Fast jag är så duktig att jag tog hjälp av Bosse och löste den ganska snabbt. *stolt*
Okej, nu måste jag plugga annars kommer jag ligga så efter. Har för den delen fortfarande lite ont i huvudet men sak samma.
Har föresten dansat idag. Kom väl hem kvart över åtta. Det var i och för sig ganska kul. För er som vill veta. Vill någon? Så dansar jag måndagar, onsdagar och söndagar. Ibland även  torsdagar, men det var mer förut. Spelar golf gör jag även från 1 till strax över sex på lördagar eller sönadagar. Andra dagar är jag me kompisar.

BTW, min mamma är knasig. Hon kanske ska skicka mig till en psykolog. :s Vadå, är jag psykstörd eller? Jag behöver väl ingen psykolog? Jag är fullständigt normal. Går i skolan, pluggar ibland, bryter mot alla regler som är hemma, bråkar med föräldrarna varje dag! Vad är det som inte är normalt med mig nu då? Nu ska jag "försöka" plugga. So long suckers!!!



En låt jag tyckte passade till det här inlägget :D



Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0