Er09

Rubriken säger allt! Åtminstonde om våran fuckade tv på övervåningen, den har error tydligen och man kan inte kolla på tv. Lyckat, extra eftersom det var jag som titta sist här uppe, så det är säkert mitt fel. Jag vette fan.
Var ute i skokloster, tror det heter så, och hälsade på Malin, Micke och Saga. Och deras två stora hundar som heter Nemo och Baloo. Dom är ju typ  1 meter höga, sånna här slädhundar. Dom håra av sig på hela min tröja, men dom är så söta. :p
Imorgon börjar vi klockan nio, med mitt vackra tur så var musikläraren sjuk. Yes! :D
Föresten ska jag bara påminna Christian om att han borde växa upp och inte bråka med sin kompis, HAH! Han klarar sig ändå inte utan viktor :p


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0