Bränna skiva

-Vad har hänt med dig? var det första mamma frågade när hn insåg att jag faktiskt städade. Ja du, vad har hänt med mig? Jag har blivit konstig, gör läxorna innan klockan nio på kvällen, städar, och är ovanligt snäll, typ. Jag städade hallen på övervåningen. Att jag gör det helt frivilligt en tisdag kväll är det minsta jag kan tänka mig att göra, men ibland får jag konstiga ryck. Det är något fel med mig. Aja, jag funderar på att fortsätta städa övervåningen, dock inte Lisas rum, det får hon sköta själv. Grejen är att på nedervåningen är det typ aldrig stökigt eftersom  mamma och Bosse städar där, men Lisa och jag har övervåningen för oss själva och därför blit det tyvärr stökigt och ibland smutsigt. Men nu dammsög jag och slängde allt som inte var nödvändigt. Haha, *stolt* :D
Jag satte även på en gammal skiva som jag hade när jag typ var 5? :D Kul, kul, för på den var det låtar som idag är fjortislåtar och som då, var pop. Ha-ha-ha. Men innan jag fortsätter med något annat rum så tänkte jag bränna en skiva så jag har något bra att lyssna på medans jag städar. Det sägs att det blir roligare då. Eller nej, men jag bestämde just att det blir roligare då. :D


Viktor och jag goes coolish :D


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0