Är tillbaka!

Nu är min bloggpaus över! He, he, typ en eller vå dagars bloggpaus. :p Men det var för jag hade fått straff och fick inte använda internet. --. Aja, sånt får man leva med, men nu är lilla söta jag tillbaka igen. Föresten, vart har vi fått alla besökare från. Asså, jag menar, vi har ju typ knappt skrivit något dom sista dagarna, men vi har ändå besökare. :D Tack små älsklingar<3
Vet ni vad som ska hända idag då? :o Gissa! :D
Jo, vi ska ge Simon hans present idag, eller vi ska göra den idag, hur man nu säger?! I alla fall, egentligen skulle vi bjuda honom på bio, mat och sova över. Men det går kassaste biorna nu, så istället ska vi hyra en film, äta middag hemma, och sova över här hos mig. Och ni undrar kanske vilka "vi" är, jo det är nämligen, Jag, Simon och Julia! :D Najs va? Viktor skulle vara med, men antingen ville han inte, eller så fick han inte. :s --.
Men vi ska i alla fall så jätte kul :D Och innan dom kommer så ska jag till stan också, men mamma, Annika och Julian. Simon kanske skulle träffa oss där inne, men jag vet inte. Men jag har för mig att han skulle det. :p
Så ikväll kommer alla tre bloggare vara samlade på samma ställe, haha. Det låter trevligt va? :D

Juste igår, glömde säga det :$ Men jag var hos en optiker för att kolla om jag var närsynt, men, haha, det var jag inte. Utan jag såg nästan bättre än vad man egentligen gör. :p Det låter bra va? Fast då kan man bli långsynt, men det blir jag säkert inte. x)
 Nu kommer en gammal bild:


Kommentarer

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0