Sjuk såklart

u börjar jag skriva igen, och idag är jag förstås sjuk. -.- Vaknade med 38,3 och stannade då hemma. Vi hade något engelska prov idag, som jag missade. Btw, missade Julia också det eftersom hon också är sjuk. Hon halsfluss, jag ett huvud som snart kommer sprängas. :S
Men igår hittade jag något roligt, och nu har jag massa gamla bilder på datan. Min gamla kamera- som har varit trasig i typ ett halvår och bara hängt på en krok i mitt rum- har ju ett minneskort, och igår när jag såg min kamera så försökte jag sätta på den men den var ju trasig :/ men så såg jag minneskortet och jag satte in det i datan och så fick jag upp massa roliga bilder. Tänkte lägga in några, dock inte dom pinsammaste på mig och Julia, men några. Jag lovar, jag satt och skrattade åt massor av bilder :p


[BILD BORTTAGEN]



Det här var två av dom "mindre" pinsamma bilder, men har massa andra på facebook, så er som vill se dom, adda Ida Strandberg på facebook, om ni inte redan har gjort det ^^

Kommentarer
Postat av: Oliven

Jag gillade din outifit, seriöst! <3

2009-10-14 @ 19:42:55

Kommentera:
Eller inte...


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0